Alla inlägg under juni 2019

Av Amelie Kiliansson - 30 juni 2019 23:54

Igår var jag, Gustav, mamma och Micke och badade på Klitterhus och idag var vi där igenom, fast då var det ännu blåsigare men ännu varmare, så det var ju ännu skönare att få bada idag iallafall. Vi hade oss lite picknick igår och matade lite fiskmåsar och idag bestämde vi oss bara för att ta oss ett dopp. Har ni andra fått hoppa i plurret ännu? Denna stranden kan jag isåfall rekommendera och sen är det inte så himla mycket folk, så det är ganska skönt det med. Nu ska jag sova tänkte jag, så godnatt med er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 29 juni 2019 23:37

Kollade precis på en jättebra komediskräck som hette ?Tucker & Dale vs. Evil? och JA, ni borde verkligen se den! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 26 juni 2019 22:40

Igår kväll kollade jag och Gustav klart på dokumentären om Leif GW Persson som där berättas om Leifs egna historia från hans födelse tills nu. Jag själv älskar dokumentärer om en speciell kändis biografi och jag kände att jag blev ganska rörd och sorgsen samtidigt. Det finns nog ingen skönare och tuffare person som just Leif och är en person som verkligen säger vad han tycker och tänker speciellt när det kommer till samhället. Den dagen han går bort, blir verkligen verkligen väldigt tyst och trist i tv-rutan, för det finns ju bara en av honom, helt enkelt. Dokumentären är i två delar och finns på SVT play, så kolla gärna på den! :)(Y)

Av Amelie Kiliansson - 24 juni 2019 23:56

Nu är den äntligen här, spelet som man har väntat på ganska så länge, nämligen Harry Potter: Wizards Unite! Jag laddade ner den samma dag som den kom ut och det tycker jag att ni också ska göra (för Harry Potter-nerds only!). Den finns tillgänglig på App Store, så klicka ner den nu, vetja! :D(Y)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards