Alla inlägg under juni 2019

Av Amelie Kiliansson - 20 juni 2019 22:37

Japp, här halvligger man på soffan med en halvstukad vänster fot. Jag har typ ingen aning hur jag lyckats få det, men kan ha och göra med att jag hukat mig för mycket när jag har städat på praktiken. Jag får väl hoppas att jag överlever detta jävla skit imorgon, då, så håll tummarna för mig! ;)(Y)

Av Amelie Kiliansson - 19 juni 2019 23:45

Idag började jag med min övningskörning med Micke och hans elbil i Ählm och det gick jättebra, jag överlevde vid ratten och så imorgon måste jag börja läsa på om körkortsteori också, men det ska nog gå bra det med. Hoppas att ni andra också har haft en rolig och trevlig sommardag som jag har haft och nu tänkte jag logga ut för ikväll, godnattpuss! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 17 juni 2019 23:56

I helgen var vi hos mamma och Micke och dom kom hem från Kanarieöarna i lördags kväll och igår gick vi och matade ankor. Sedan så gick vi mot Hembygdsparken och fick vi se nykomlingarna (alltså minigrisarna) som dom hade fått för inte så längesen och fy faaan vad söta dom var! Det var verkligen värt att gå den långa promenaden dit och när vi ändå var där så kollade vi in getterna och killingarna, matade och klappade dom. Men alltså helt seriöst: visst är deras minigrisar sååå himla gulliga?! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 14 juni 2019 21:57

Så var vi åter igen framme i fredag och sååå skönt det ska bli med helg, för just nu känner jag att jag kan behöva en ordentlig återhämtning från denna vecka. Bjussar på en finfin bild på min allra käraste och ni andra får annars ha en skön och trevlig helg, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 11 juni 2019 19:54

Ikväll sänds årets Polar Music Prize där det delas ut musikpris på kanal tv4 kl. 20.00 Missa INTE! :)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards