Alla inlägg under juni 2020

Av Amelie Kiliansson - 28 juni 2020 23:56

Yes, jag vet att jag inte varit så där superduktig på att skriva här på ett litet tag, men jag har faktiskt varit och hälsat på min pappa, fått städa upp där lite och hjälpt honom att koppla upp hans stationära dator som han hade köpt billigt av någon (han verkar liksom ha släppt stenåldern nu, hehe!), så jag har varit ganska upptagen denna veckan. Hoppas att ni alla har haft en bra vecka och helg annars och imorgon börjar vi ju på en ny vecka, men annars får ni ha det så fint tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 21 juni 2020 00:01

Bättre sent än aldrig, men hoppas att ni alla har haft en bra midsommar i år! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 15 juni 2020 23:36

I helgen som var så åkte vi en tur till Malmö för att Patricia ville övningsköra dit och Micke ville visa vart han hade bott förut. :) Vi var även iväg till IKEA i Hbg för att handla där lite och sen var det av hemåt och det var tyvärr inte så fint väder som man hade hoppats, menmen, det lär ju ändå bli ganska fint och även ganska så varmt hela denna veckan ändå så snart lär det ju bli att man får hoppa i plurret, eller vad säger ni? ;) Hoppas att ni också har haft en bra och fin helg och nu tänkte jag inte uppehålla er längre så ha det så bra, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 11 juni 2020 00:07

...det är mycket tankar och funderingar över Palmemordsutredningen idag och tyvärr så tror inte jag att det kommer att sluta spekuleras om vem som verkligen var mördaren. Detta är verkligen INTE över ännu. Jag kommer ikväll att tänka extra mycket på Olof Palme som den vise statsministern han var... <3

Av Amelie Kiliansson - 10 juni 2020 00:16

Jag ville tipsa er om att på morgonen kl. 09.30, kommer det att sändas en presskonferens på kanal svt 2 om utredningen av mordet på Olof Palme och kl. 20.00 på kanal svt 1 därefter så kommer det sändas ett två timmars program av ?Veckans brott extra: Palmemordet?, där det kommer finnas experter på plats som kommer att analysera fram beskedet. Alltså, i sååå himla många år man själv har fått vänta på att få reda på vem den skyldige mördaren kunde vara?! Jag kommer iallafall sitta bänkad framför tv-soffan, så detta kommer att bli väldigt spännande...

Av Amelie Kiliansson - 5 juni 2020 00:05

Jag och mamma gick ut idag i det varma vädret och gjorde en längre runda till ett område som hette Papegojan. Vi upptäckte detta fantastiska konstverk (och faktiskt den allra första graffitimålningen i Ählm) och kunde inte låta bli att ta en bild på det! ^^<3 Tänk att man kan vara så duktig och kreativ, eller håller ni inte med? :D

Av Amelie Kiliansson - 4 juni 2020 00:00

...som man avslutade sin teaterutbildning. Det var verkligen roliga tider det som saknar enormt mycket! <3 Men vem vet om man skulle hoppa på det planet igen i framtiden? :D(Y)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards