Alla inlägg under december 2013

Av Amelie Kiliansson - 23 december 2013 23:29

Det börjar närma sig och imorgon är det julafton, tjoheeej! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 22 december 2013 23:17

Myes, myes, myes! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 21 december 2013 23:38

Har dansat Eves dansspel och så har vi spelat mitt kortspel och igår ikväll såg vi på hennes Disney-filmer som hon hade fått av mig i julklapp. Vi kollade på en av dom och idag kollade vi på en till, jätteroliga var dom! :D Melanie var här innan ikväll och det var hon igår också, hon klängde på mig och pussade mig på kinden, så gooo! <3 Och nu har jag och Eve sjungt klart våra skånska Disney-låtar och tänkte sova eftersom vi är sjuuukt trötta, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 20 december 2013 23:37

Skönt med lite semester nu, fast tänkte att jag skulle sova nu eftersom man är så sjuuukt trött efter jobb, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 19 december 2013 23:33

Har börjat räkna ner från att jag och Eve ska gå och se del 2 av "The Hobbit" i januari, längtar redan! :D<3 Fast Eve har redan sett den en gång, men hon vill så gärna se den med mig. :) Blev jobb idag trots allt, men imorgon är det sista jobbedagen och sen så jävlar! ;) Messade med Hanna från Arbetsförmedlingen att det inte blir nån julefika imorgon eftersom jag ska till Eve då, men hon mådde ändå inte så bra. Lite kul att hon förmanade mig att gå och lägga mig, haha! ^^ Aja, sovdags nu då, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 18 december 2013 23:15

Då har man slagit in Eves julklappar och jag vet att hon kommer bli sååå glad när hon får dom, hihi! :D Vi bestämde oss innan ikväll, när vi pratade i telefon, att vi skulle öppna våra paket innan jul eftersom vi inte träffas på julafton så det är det lika bra. :) Tror min semester börjar redan på fredag, men är inte säker för isåfall är det sista jobbedagen imorgon och skönt ska det bli som fan att få ledigt i två veckor, längtar verkligen! ;) Nu ska här iallafall sovas, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 16 december 2013 23:58

Var en svängom till mamma för att gratta henne efter jobbet, fyller ju hela 47 år! Tiden den går fort, haha! ;) Jag köpte henne en Aladdin-chokladask för kom inte på något bättre att köpa till henne. Åt chokladtårta och sen skulle jag och pappa sticka till farmor för att käka. Btw, så hade Eves filmer kommit så tänkte att jag skulle packa in dom imorgon istället, ska ju bli som julklappar till henne och hon har ju såklart köpt till mig, hihi! :D Så till helgen ska vi byta julklappar med varandra innan det blir allt för sent för det. Tänkte lägga upp ett par Bitstrips-bilder här, tycker det är så sjukt roligt med det sååå enjoooy, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 15 december 2013 23:19

Var ju bara tvungen att visa mina två nya nitarmband som jag hämtade ut från posten i måndags, sjukt bra att betala postförskott så man slipper dessa jävla fakturor, haha! :D Nu tänkte lilla jag sova för jobb imorgon bitti, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards