Alla inlägg under november 2013

Av Amelie Kiliansson - 9 november 2013 20:54

Love Messi and Neymar! <3

Av Amelie Kiliansson - 9 november 2013 19:28

En söt liten mus som jag hittade på jobbet för nån vecka sen. :)<3 Bara synd att vi måste försöka göra oss av med dom... :(

Av Amelie Kiliansson - 6 november 2013 23:47

Tjejen som säljer jultidningar kom med de grejer vi hade beställt och då fick jag äntligen min efterlängtade fotbollsalmanacka för nästa år, så här ska dreglas för fullt, men tyvärr har min Messi hamnat på oktober-månad men han är ju iallafall med där! :*<3 Glömde förresten att berätta att jag hade beställt den nya "Skilda världar"-boxen och plus två skräckfilmer och en komedifilm, kan ju inte bli bättre, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 5 november 2013 23:48

Fick bli en tur till Donken efter jobbet idag. Blev så satans sugen på hamburgare och det har jag varit hela dagen, haha! ;) Så jag klarade att äta två bigmac och fy fasiken vad gott det var! :D<3 Fick dessutom mina kläder jag hade beställt från dunken.se idag, börjar ju bli helt beroende av den sidan nu, hehe. :) Men nu tänkte jag stänga ögonen för ikväll, blir ju upp lite tidigare än vad jag brukar göra, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 4 november 2013 23:50

Tänkte berätta lite kort om spökrundan som jag följde med på med Eve, hennes pappa, hans sambo och sonen Lukas i lördags. Vi körde först till ett ödsligt gammalt ruckelhus och körde sen vidare mot en borg nånstans vid Stidsvig. Fick mig bara en bild men Eve hade sin systemkamera med sig så hon fick en del bra bilder. Både jag och Eve kände hur sjukt obehagligt det var så vi höll varandra i handen typ hela tiden, haha! :D Vi körde till ett annat ställe där det hade skett ett mord för 13 år sen, tviiifan! Vidare sen mot Snapphaneeken vid Ljungbyhedshållet och sen till Risebergakyrkan. Vi hörde att portarna stängdes igen fast vi trodde först att det var bildörrar som stängdes, men icke nicke! :O Sista rundan var till Flyget där en amerikanare hade störtat med sitt flygplan rakt in i väggen eller nåt. Blev dock ingen kort berättelse, men denna riktiga första spökrundan för mig var ganska kul att uppleva! :) Vi var hemma vid halv tolv senare. Tog ecopics med Gustaf så kommer bilder på det, men nu tänkte jag nanna, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 november 2013 18:32

Från hemsidan http://www.dunken.se/! :D<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards