Alla inlägg under januari 2014

Av Amelie Kiliansson - 12 januari 2014 23:46

Var en svängom till mamma eftersom hon och syrran kom hem igår natt. Hämtade bara mina pengar som hon hade tagit ut och sen stack jag och pappa hem igen. :) Tänkte att jag skulle kolla klart på "Fotbollskanalen Europa" och sen gå och lägga, för upp tidigt till jobb imorgon men bjuder på lite bilder på när mina bebishundar var små till hur dom ser ut idag, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 11 januari 2014 23:41

Vad tycks om jag hade skaffat det? Tänkte mer på Jessy J's hår då... ;)

Av Amelie Kiliansson - 10 januari 2014 18:45

Gick bra på jobbet och så där vi fick hjälpas åt att stämpla ägg från 3:an. Efter att jag hade slutat, hämtade pappa upp mig och vi körde först till affären och sen till farmor för att äta middag och sen körde vi åter igen till affären och sedan fick pappa köpa en kebabrulle till mig från Picasso, blev ju så sjukt sugen på det! ;)<3 Så nu ska jag käka min kebabrulle och titta på massor av program och filmer som går på tv ikväll, så ha nu en riktigt go fredag på er, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 9 januari 2014 21:03

Ligger nu till rätta i soffan och bara tar det lugnt, men ska snart kolla på filmen "Fast and furious 5" som går på tv 6 kl. 21.00, fast kommer kännas konstigt att titta på det då man vet att Paul Walker inte finns mer. :(<3 Men men, ska försöka att inte lipa för jag SKA se den! Gick bra på jobbet idag och maskinen uppe på 3:an krånglade inte lika mycket som den gjorde igår, men återstår sista jobbedagen imorgon och sen tar man äntligen helg. Nej, ha en bra kväll på er, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 7 januari 2014 17:08

Sitter just nu hos farmor efter jobbet och har precis käkat soppa, fast vi ska snart dra oss hemåt så detta får bli ett kort inlägg så länge, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 5 januari 2014 23:38

Fått vara för mig själv innan ikväll eftersom Eve och Gustaf gick och såg den nya "The Hobbit" på 3D. Även Eddy (Carls kompis) har sovit över här och dom gick också för att se den. Bjuder på lite bilder på mig och Gustaf som vi tog nyss, men tänkte kolla lite på "Skilda Världar" och sen sova, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 4 januari 2014 23:49

Varit ute och spelat fotboll i Pilen idag med Gustaf, fast först stack vi till Flyget men dom hade tagit bort målen, så då fick vi sticka till Pilen istället. Men nu tänkte jag kolla färdigt på "Skilda Världar", pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 3 januari 2014 18:43

Jobbade med Alexandra idag och vi stämplade lite ägg, gick sådär med det, haha! ;) Just nu så sitter jag och Eve i biosalongen och väntar på att "The Hobbit"-filmen ska börja om sisådär 20 min, men ni får ha en go kväll på er vad ni nu ska göra, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards