Alla inlägg den 7 december 2016

Av Amelie Kiliansson - 7 december 2016 23:51

Har varit en okej skoldag idag förutom lite huvudvärk, men det gick över under improvisationslektionen. Efter skolan fick jag stressa mig hemåt eftersom jag skulle åka tillbaka till Hbg igen för att jag skulle ut och käka med turnéerna i klassen och fira Anny som fyller år idag. Så efter kruxet med att hämta ut mina sista p-piller på apoteket och en snabbdusch, så tog jag bussen in mot Knutan och mötte upp de andra och vi gick till Haket i stan. Det fick bli en vessuviopizza och mätt som fan blev man, men det var ändå ett roligt sällskap och jag hade kul, ingen tvekan! :D<3 Sen så betalade alla för sig och då var det dags att ta tåget hemåt igen och just nu halvligger jag på sängen och kollar på "Harry Potter och Halvblodsprinsen". Börjar känna mig ganska trött just nu, men tänkte faktiskt kolla klart på filmen iallafall så ni får ha det så bra så länge, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards