Alla inlägg under september 2016

Av Amelie Kiliansson - 15 september 2016 22:37

Är just nu hos min kille och börjar bli pisstrött efter denna fina och roliga dag/kväll. Vi hade en välkomstfest av svenskt tema för vår nya volontär på skolan som kommer från Frankrike och heter Ronan. En mycket trevlig och schysst snubbe som fick prova och smaka på olika svenska rätter och så. Det var frivilligt att sticka från festen så kände att jag inte pallade vara kvar mer och det började bli lite sent. Imorgon återstår en till skoldag innan man tar helg och skööönt ska det bli, så mer än så här kommer jag inte plita ner, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 14 september 2016 23:17

Efter skolan stack ju jag, Elis, Rebecka och även Elis syster till Väla och kollade lite i butiker. Halv 5 var det dags att plågas lite, men det tog inte lång tid alls med piercingen fast att det kändes ändå lite grann. Bild på min piercing får ni se om ungefär 3 dagar för just nu är den omplåstrad och måste läkas först. Fick ett impulsköp idag så jag har fått shoppa lite kläder från Gina Tricot och även en massageboll, tihi! ;) Syrran behövde dessutom ett par svarta ballerinaskor till sitt jobb så köpte det åt henne också. Sedan hade vi kul med att gå in på BR och kolla in lite roliga leksaker. Det väcker så otroliga minnen från min egen barndom när man spontant köpte en Barbie-docka varje dag i princip och frestelsen fanns ju där, samtidigt som saknaden av just det spontanköpet steg fram en aning. Men nu är man ju fullvuxen, tyvärr men skulle jag få barn någon gång i framtiden så kommer jag nog definitivt skämma bort den med Barbiesar varje dag, haha! :D

Av Amelie Kiliansson - 13 september 2016 23:11

Det fick bli en tripp till Väla efter skolan idag med mina klasskompisar Elis och Rebecka. Rebecka hade först frågat mig om jag ville hänga med, men jag hade svarat nej och sen efter ett tag ångrade jag mig. Kände att jag blev på mycket bättre humör när jag gick runt med dom i olika klädbutiker och kunde slappna av en aning. Efter någon timme blev det dags för käk och då blev det Donken. Har faktiskt dessutom lyckats att boka tid för piercing imorgon eftermiddag, så klockan prick halv 5 ligger jag och lider på India piercings brits. Vart på kroppen jag kommer pierca mig får ni tyvärr veta imorgon. ;) Btw innan jag glömmer så hittade och köpte jag äntligen det spelet som jag länge velat ha, nämligen Twister. Har faktiskt ingen aning om många av er spelat det, men det har ni säkert! :) Ska iallafall bli sjukt kul att spela det på 10-rasten imorgon bitti och se hur många som hänkar på. Aja, ska nu se klart på reprisen på dubbelavsnitten av "The Big bang theory", pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 12 september 2016 21:03

Roligt att man upptäcker kläder från Gina Tricot som är uppkallat efter en, haha! :D

Av Amelie Kiliansson - 11 september 2016 23:42

Idag tog jag och killen det lilla lugna, vilket kan kännas skönt ibland när det bara är söndag. Fast vi har ju ändå hittat på grejor under helgens gång som vi faktiskt planerat att göra för förutom att ha förbeställt nya iphone 7 har vi käkat pizza på "Restuarang City" nära mig och sen har vi kollat på "Batman v Superman: Dawn of Justice", vilken var superbra och idag har vi faktiskt kollat på den otecknade versionen av "Djungelboken" och sen blev det en lång tupplur. Innan min kille skulle ta tåget hem, kollade vi på min avslutningsföreställning från frottéfestivalen det här året på min dator. Tungt och sorgligt farväl blev det senare när jag sen fick traska till godisbutiken och vidare hemåt igen. :( Upptäckte nu att det inte blev så liten uppdatering like usual, men tänkte iallafall nu ta en snabbdusch, kolla klart på filmen "Vampire Academy" som går tv6 just nu så ni får ha det fint annars, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 10 september 2016 22:16

Det stämmer att jag gjorde idag när vi var iväg till Väla idag och även min kille förbeställde sin. Kan knappt bärga till att den snart dyker upp hos mig inom en vecka! ^^<3 Fick bli ett kort inlägg ikväll, men annars får ni ha det så bra så länge, pusshej! <3


Btw, la ju upp fel bild på iphone 7 för något inlägg sen, så lägger upp den riktiga här nu. :)

:*!

Av Amelie Kiliansson - 9 september 2016 22:50

Av Amelie Kiliansson - 8 september 2016 23:43

Har en fruktansvärd hosta just nu och undrar om det inte kan vara en liten förkylning på gång, kanske? Hur som helst så har det varit en ganska rolig skoldag med massa härliga skratt! <3 Jag känner att jag verkligen trivs med mina nya klasskompisar och dom hur trevliga och goa som helst, så ångrar verkligen inte mitt val till att gå ett år till. Nu tänkte jag alldeles strax nanna kudde, så ni får ha det så bra tills dess, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards