Alla inlägg under april 2013

Av Amelie Kiliansson - 22 april 2013 23:18

Ligger just nu nerbäddad i sängen och ska snart sova. Har vart med Gustaf och spelat fotboll uppe på Flyget och sen har vi vart i affären och sedan spelade vi i Pilen, så duktiga jag har hållt igång trots min dumma fot! :) Sket iallafall att gå till skolan idag, pallade bara inte åka dit och dessutom skulle jag till psykologen, men blev inget. Sara var hos mig en sväng innan idag och vi snackade lite. Aja, sovedags nu då, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 21 april 2013 22:42

Dagen har mest bestått av att jag har varit med Gustaf och cyklat liten runda och sen köpte vi glass vid parken och åt där. Vi stack sen vidare för att vi skulle spela fotboll i ett ställe som heter Pilen. Några kompisar till Gustaf var med oss och spelade och sen kom en av deras storasyrra och var också med. Grillade kött sedan, mycket gott! :) Tog lite crazybilder på mig och Gustaf, haha! Ja, denna helgen har varit lite fullspäckad, men också rolig. ;) Nu ska här sovas iallafall, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 20 april 2013 23:36

Ligger och kollar på en film med Eve, "Föräldrarfällan". Innan idag har det varit kalas för både Carl och Gustaf, så det blev tacos till middag, muuums! :) Näe, ska fortsätta kolla färdigt filmen och sen blir det sovedags, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 19 april 2013 23:18

Viktigt att komma ihåg, ju! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 19 april 2013 23:16

Ligger just nu i Eves säng och ska snart sova, är så pissetrött efter idag. Vi åt pizza innan idag, så man är ju nog proppmätt. ;) Haft svetskurs i skolan med Nisse och Monika, dock inte mitt stora intresse, tyvärr! :/ Dagen avslutades med att vi grillade korv med bröd och där var inte mycket elever idag, för dom flesta var lediga. Men, nu ska jag nanna kudde iallafall, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 18 april 2013 23:38

Foten har blivit lite bättre idag, men fortfarande lite rött och svullet. Hoppas att jag kan gå lite bättre imorgon iallafall. Hämtade ut ett paket där det innehöll mina studentkläder jag hade beställt för nån månad sen, lyyyckliiig tjeeejjj!!! :D:D:D<3<3<3 Men nu ska denna tösen sova, skolan som gäller imorgon, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 17 april 2013 23:27

Har fortfarande ont i min fot, men jag har klarat mig att vara på praktiken idag iallafall. :) Fick med mig linimentmedel hem av Ulrika som jag ska smörja på varje morgon och kväll, så hoppas det blir bättre framtills fredag. Aja, sista dagen av praktiken för denna veckan imorgon då, så jag säger godnattpuss! <3

Kan ju lika gärna hälsa ett försiktigt grattis till mitt ex som fyller 16 år idag, woop. ;)

Av Amelie Kiliansson - 16 april 2013 21:37

Känner mig som en gamling just nu när jag får halta runt med min fot. Foten har dock påverkats av min stortå och smärtan har spridit och sen har det svullnat lite. Men, men får väl se om det har gått över tills imorgon, nu när jag smörjt på lite tigerbalsam och virat bandage runt foten för jag tänker fanimej inte stanna hemma och tråka! :o Aja, nu är John Blund på besök så, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards