Alla inlägg under april 2013

Av Amelie Kiliansson - 8 april 2013 21:57

Var hos en Katta en sväng efter skolan, för att hämta mina grejor för jag hade sovit där inatt. Vi gick ut en runda och pantade hennes burkar och sen till bibblan. Tog bussen senare och just nu kollar jag på "Hannibal" på 5:an, riktigt bra faktiskt! ;)(y) Dessutom: just nu är det bara 59 dagar kvar till Sweden Rock, iiii! :D<3 Kommer lite bilder nu från idag, så enjoy it, godnattpuss. <3

Av Amelie Kiliansson - 7 april 2013 23:28

Det jag hade på mig och tänker absolut inte ta av det, förrens det själv lossnar, hihi! ;)<3

Av Amelie Kiliansson - 7 april 2013 23:24

Känner mig ganska trött just nu, men dagen idag har varit fantastiskt rolig och häftig! Temat där var ju "Glitter och glamour". Gillade verkligen ekipagen och inte nog med att Sverige kom på 3:e plats i Landskampen och Danmark tog hem segern, men det var annars ingen dum placering. :D Ulrikas dotter Alexandra var också med och red och hjälpte också till som funktionär. :) Tog inte så mycket bilder, men det dyker säkert upp på deras egna hemsida: http://www.islandshastensdag.se/. Snodde Ulrikas bild på deras egna fina islandshäst, hehe. ;) Nä, här ska sovas, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 6 april 2013 22:28

Imorgon bärs det av till Helsingborg, då det är Islandshästens dag på Fältrittklubben där och jag och Ulrika ska vara funktioner. Ska bli spännande och roligt. :D Så nu går jag och lägger mig, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 6 april 2013 00:10

Jadå, då kom den igår och lycklig är man! ;) Väntar bara på tjocktröjan linnet och visselpipan också. I skolan förberedde vi inför koutsläppet nästa söndag, men tyvärr blev jag inte nöjd med att vara med i grillgruppen. :( Aja, sånt man får ta ibland! Sa till Nisse att jag skulle sticka till Katta med bussen, så jag och Pontus fick sluta samtidigt som de andra, annars var det inte rättvist. ;) Eve kom efter en stund till Katta, för de skulle planera inför sin Londonresa nästa år. Vi till Ica sen, fikade och sen tog Eve bussen hem. Jag tog bussen senare hemåt och nu ska jag sova, men bjuder på lite bilder, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 4 april 2013 23:45

Nu, när jag är på lite bättre humör, kan jag ju berätta att jag fick en sjukt snygg ring av mamma. Det tackar man för! :D<3 Aja, fredag imorgon och då innebär det skolan för min del, godnattpuss! <3

:'(

Av Amelie Kiliansson - 3 april 2013 23:26

Inte på topphumör för att skriva idag, har hänt en del saker och jag vill bara gå och dö. Godnatt.

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards