Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Amelie Kiliansson - 5 oktober 2015 22:48

Kan här med meddela att jag har blivit en helsingborgare nu, har ju fått flytta in på skolans internat idag! ;D Hittills har det gått bra och jag tror att jag kommer börja stortrivas snart även om det bara bor killar i huset. Vi hade iallafall husmöte som vi kommer att ha på måndagar och sen hade vi vardagssamtal vid 6. Lite senare kom mamma och Micke för att lämna av lite av mina viktigaste grejer (mamma blev inte så glad innan när jag pratade med henne på telefon när jag hade skrivit klart kontrakt och äntligen fått mina nycklar efter 2 h's väntan och påstod att jag inte hade sagt att jag skulle flytta in idag trots att jag hade gjort det i fredags!) så mamma bäddade upp min säng och lämnade lite mat och så och sen drog dom, men imorgon ska jag hem för att hämta mer grejer och kanske handlar imorgon men får se. Hade förövrigt en god samtalsstund med några av grabbarna innan ikväll, ganska roliga och trevliga faktiskt! Skönt att man dessutom har teven för sig själv just nu så att man sen kan kolla på "Hawaii Five-0" innan sovedags, men först ska man se klart på "The Game Plan" med snygge Dwayne "The Rock" Johnson, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards