Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Amelie Kiliansson - 1 oktober 2015 23:27

Jo, idag var det ju temadag i skolan för alla elever. Vi kollade på en film, lyssnade på två entreprenörskillar som snackade lite och efter det hade vi blivit uppdelade i grupper och fick bara i två olika stationer innan vi fick sluta för dagen. Jag åkte hemåt och vilade innan jag sedan stack till skolan igen för att kolla in hela teaterlinjens teatersportsföreställning och jävligt roligt var det speciellt när man fick rösta på vilka som gjorde bäst ifrån sig och alla var så sjukt duktiga! :D<3 Bilderna som jag tog var asmånga så jag lägger upp dom en annan gång. Imorgon blir det att kolla in mitt nya internatrum eftersom jag har bestämt för att flytta in på skolan, så det ska bli spännande! :) Nu ska jag kolla klart på "Hawaii Five-0" som tv4 äntligen har börjat sända igen, nu med 3:e säsongen dessutom, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards