Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Amelie Kiliansson - 21 oktober 2015 23:13

Blev inte mycket till pluggande idag som det var tänkt, men kan vara skönt att ta en ledig paus ibland när det kan behövas. Gick iallafall upp tidigt som vanligt och fick gå upp och käka frukost själv utan Anny, men satt med M istället och sen passade vi på att mysa på internatet och kollade på "American Pie: The Reunion". Senare drog jag till Axel och Anny så vi väntade på Kushtrim och sen åkte vi till Väla. Vi delade upp oss så att jag och Anny gick tillsammans i olika butiker och sen fick jag gå och fixa min nya näspiercing som jag hade köpt för en månad sen typ snabbt och ont som fan gjorde det, haha! Sen blev det dags för käk så jag och Anny delade på en italiensk pizza, så jävla gooott! <3 Och sen var jag tvungen att gå in på Gina och köpa nya träningskläder (ja, ni läste rätt). Köpte dessutom en halloween-dräkt, men den får ni se imorgon eller på fredag. ;) Killarna skulle dra till Elgiganten för att Kushtrim skulle lämna in sin dator så jag och Anny var tvungna att vänta på dom i en hel timme, men innan det träffade jag på min gudmor. ^^<3

Efter all väntan åkte vi tillbaka hem till internatet igen. Blev ingen färgning på mitt hår idag pågrundav att det blev tight med tiden så jag får färga det där hemma istället. Har försökt på att träna på hela manuset (som nu har fått en ny titel: "Nu känns det bättre" istället för "Passa in & Sticka ut") och monologen, så får verkligen hoppas att det sitter där det ska snart så med detta får ni ha en bra kväll så synes vi väl imorgon, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards