Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Väx upp!

Av Amelie Kiliansson - 16 maj 2010 01:14

Fy fan vad jag hatar människor som mobbar folk och just Kissie är min största fiende bland dom! Hur FAN kan hon orka vara så taskig? Och vem FAN gillar henne egentligen? Nej, usch! Och just när jag kollade in Bella & Tyras show alldeles nyss, så retade jag mig redigt på henne när hon bara satt och snurrade på den jäkla stolen. Hon verkar vara sjuk i huvudet, så som hon beter sig! Nej, usch, jag blir bara förbannad när jag tänker på att hon mobbar folk via sin jäkla blogg! Jag vill fanimej kunna anmäla henne för det som hon gör, men sånt är jag för feg för. Nu tänker jag fan inte slösa tid på att skriva om henne iaf, utan ni får gärna kolla in videon här:





http://nyheter24.se/bella-tyra-show/388176-avsnitt-10-del-2



  


Väx upp för helvete, människa!

Ingen gillar ju när du beter dig på

det sättet!

 

 


För övrigt tänker jag sticka till pappa nu.


Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Tisdag 9 april 23:46


?igår du lämnade jordelivet, farmor. Saknar dig väldigt mycket och har dig i tankarna vart jag än befinner mig. ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 6 april 20:01


Hör upp, alla ABBA-fans för ikväll kl. 20.00 på svt 1 och svtplay kommer ABBA att hyllas för sin vinst för exakt idag den 6 april 1974. Där kommer vara många artister som kommer att sjunga deras låtar och dessutom finns det en dokumentär som heter ?S...

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards