Alla inlägg under augusti 2019

Av Amelie Kiliansson - 31 augusti 2019 22:35

Av Amelie Kiliansson - 30 augusti 2019 19:57

Ikväll visas årets Kristallengala med utdelning av teve-pris och jag vet iallafall att jag ska sitta bänkad, ska ni? Den börjar kl. 20.00 på svt 1, så missa inte! :)

Av Amelie Kiliansson - 29 augusti 2019 23:50

...har gått väldigt bra idag faktiskt, men mesta dels fick jag sköta disken och det var ändå roligt att få testa på något nytt och spännande. Det var heller inte så mycket gäster som kom och åt frukost, så jag fick sluta lite tidigt idag. Nu ska jag strax gå och sova, men ni får ha det så bra tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 28 augusti 2019 22:57

Idag har det gått bra på praktiken och idag blev det ingen körning, så det blir på fredagen istället. Imorgon ska jag få testa på att få vara med på frukostbuffén istället för att få städa rum, så det ska bli både roligt och spännande, hihi! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 27 augusti 2019 23:26

...och det har faktiskt gått sådär, så jag kommer att fortsätta att köra på landsväg innan jag är redo att övningsköra till Klitterhus. På torsdag ska jag övningsköra igen, så vi får se om det går att växla till 3:an till 100% då, haha! :)

Av Amelie Kiliansson - 26 augusti 2019 23:37

Idag har jag och Gustav varit med och hjälpt till med mamma och slängt min brorsas möbler som han inte ville ha kvar på tippen i Ählm. Sen var vi en vända hos min pappa (eftersom det är där han kommer att få flytta in tills vidare att hans lägenhet ska renoveras) och skulle få in dom möblerna han ville ha i rummet han skulle bo i, så det har inte varit varken någon teorilektion på Berndtssons eller någon körning idag pågrundav att vi var tvungna att hjälpa till. Nu är man helt slutkörd känns det som, så nu ska jag kolla på min cmore-serie ?Grand Hotel? och sedan ska jag gå och lägga mig, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 24 augusti 2019 23:50

Idag har jag haft det fullt upp med att städa undan och röja lite här hemma och det har gått super. Nu ser det mycket fräschare ut i vardagsrummet/sovrummet när det inte ligger en massa HD-tidningar på golvet, haha! :) Vad har ni andra haft för er innan idag, då? Imorgon blir det ingen övningskörning som jag trodde utan på måndag istället, men aja annars får ni ha en fortsatt fin kväll, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards