Alla inlägg den 15 juli 2016

Av Amelie Kiliansson - 15 juli 2016 23:13

Imorse blev det ingen joggingtur för egentligen var tanken att jag skulle till Coop för att hämta mitt paket, men jag bestämde mig för att ta lite sovmorgon och beslutade mig för att hämta paketet imorgon bitti istället, så joggingturen sköt jag upp mot kvällen istället. Joggade i bara en halvtimme och för det mesta gick jag eftersom där var barn som spelade fotboll på fotbollsplanen där jag brukar jogga alltid, så jag fick skippa lite stretchning, men annars gick det bra. Gick ner mot stan för ungefär drygt en halvtimme sen för att köpa mina två påsar ostbågar och det hördes och väsnades av massa folk och tydligen kommer detta 500 års-jubileumet i Ählm firas hela detta år och ska jag vara helt ärlig så är jag inte riktigt intresserad av att fira det trots att dom erbjuder dans och artister som kommer och sjunger. Njet... Inte riktigt min grej känner jag just nu iallafall. Imorgon bitti kommer iallafall min kille hem till Sverige igen och jag längtar så sjukt mycket efter honom, men nu tänkte jag faktiskt inte sitta här och deppa efter honom så jag tänkte kolla klart på den brittiska versionen av kriminalserien "Wallander", pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards