Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Amelie Kiliansson - 14 juli 2016 23:15

Vaknade en aning tidigare idag eftersom jag skulle tagit in mot Hbg 12.34 Så det fick bli en snabb frukost, en bit av pizzan från igår och sen gav Anny plötsligt mig en försenad present (en väldigt rolig "The big bang theory-tröja) med ett ganska roligt födelsedagskort från USA. Blev så lycklig och tackade henne så hjärtligt och snacka om en rejäl överraskning, haha! :D Sen blev det dags att dra sig till Varbergs station, vinkade av Anny och saknade henne direkt när jag klev på tåget. Resan till Hbg tog hela en och en halvtimme, men sen blev det äntligen dags att stiga av. Det gick väldigt bra att prata med kuratorn och jag ska få träffa henne igen i augusti. Tog bussen hem och där väntade ännu en överraskning: nämligen Kylie Jenners nya läppstift som jag beställt ända från USA och det är faktiskt tack vare syrran som jag beställde det, men också tack vare Kylie Jenner själv iochmed att jag kollar hennes snapchats varje dag, hehe. :) Har faktiskt fått testa det idag och det satt ganska bra! ^^ Nu tänkte jag kolla klart på en film som går på tv3 och heter "I spel och kärlek...", pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards