Alla inlägg den 28 november 2016

Av Amelie Kiliansson - 28 november 2016 23:28

...till alla som kom och kollade på vår teaterföreställning "Prologen" i fredags och så självklart till mina duktiga och fina klasskompisar som levererade så himla bra på scen, så jävla grymma! <3

Just nu ligger jag till sängs med en dum förkylning, men jag tänker ändå kämpa mig igenom veckan trots att det är lär bli ganska pressat. Fick skippa impron idag och dra mig hemåt istället, just för att jag inte hade kunnat koncentrera mig ordentligt med en täppt näsa, vilket inte är så jättebra egentligen eftersom jag har valt att vara med på teatersporten på torsdag kväll. Hoppas man iallafall kan repa sig fram tills dess, för imorgon eftermiddag har vi nämligen en skolföreställning och en till på förmiddagen på onsdag. Tyvärr lär dom ju inte kunna klara sig utan mig, så får försöka göra mitt bästa för att dra mig mot skolan imorgon bitti, för har ju verkligen ingen lust att stanna hemma egentligen just because I hate it and it's boring! Annars då, vad har ni gjort i helgen? Jag har iallafall umgåtts med min prins hemma hos mig den här gången (sjukt längesen var det sen sist) och i fredags var vi och bowlade och jag vann med en strike, mohahaha! ;)(Y) Kan ju tillägga att det inte var så värst billigt att bowla, så hit kommer vi nog inte fler gånger. Tanken under helgens gång var ju till en början att vi skulle sticka till Väla och handla julklappar, men det blev inget i lördags och sen igår så var det julskyltning i Ählm men det blev inte heller av att vi skulle ner mot stan så det fick bli en mysig hemmakväll istället, men funkar ju det med förstås. :) Nu tänkte jag faktiskt strax sova, men annars får ni ha det fint, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards