Alla inlägg den 14 november 2016

Av Amelie Kiliansson - 14 november 2016 22:17

I helgen åt jag, min kille och hans familj gåsamiddag hos hans styvfarmor. Vi fick bordsplaceringar med en ritad gås med våra namn på. Supergott var det allt och det var ju första gången jag fick smaka både tupp och gås! (Y) Lekte också lite med barnen som var där och en av dom tyckte det var kul att få "ställa mig mot väggen" med massa frågor. Inte nog för att man blev ett litet offer under kvällens gång med massa stoj och bus, haha! :D Igår blev det lite jobb och göra iochmed att det skulle bytas vinterdäck på killens familjs bil och jag fick tvätta av sommardäcken som hade bytats ut. Kände att jag gjorde ett ganska bra och ordentligt jobb med dom, så blev ändå ganska nöjd faktiskt. Efteråt körde vi och käkade pizza, helt oväntat och just nu är jag hos Rebecka och ska sova nu, nattinatti! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards