Alla inlägg under augusti 2016

Av Amelie Kiliansson - 13 augusti 2016 21:48

Igår kväll var vi ju och såg bio och det fick bli "Legenden om Tarzan", men dock utan 3D. Filmen var otroligt jättebra och den var verkligen sevärd speciellt med vår svenske Alexander Skarsgård i huvudrollen så jag kan verkligen rekommendera den! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 12 augusti 2016 17:26

Sitter just nu på tåget till Hbg för att kolla på bio med killen. Uppdaterar mer senare, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 11 augusti 2016 21:18

Inte många dagar kvar tills man är tillbaka på teaterscenen igen, men denna sommar har gått riktigt fort! Har fått prata lite med Anny idag och det är ju klart att man fortfarande är nervös och pirrig just för att man ska få nya klasskompisar. Just nu tänkte jag ha lite mys med killen så, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 10 augusti 2016 23:46

Ja, nu är det exakt en vecka kvar tills skolan börjar och idag har jag inte hittat på så mycket mer än att ha strykit lite kläder. Men nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 9 augusti 2016 23:22

Idag råkade man vakna lite väl sent närmare vid 2 tiden, not so good! Fast idag har man ändå fått städningen gjord iallafall så både mitt rum, vardagsrummet och köket har fått sig ett sug och mamsen blev ju stolt såklart och sen har vädret idag inte varit så bra, men kan vara skönt ibland med lite regn också. Nu tänkte jag strax se på filmen "Cornelis" på svt, alltså den handlar om den döde artisten Cornelis Vreeswijk och det ska bli mycket intressant och spännande att kolla på, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 8 augusti 2016 23:55

Jag vet att jag uppdaterade ganska kort igår men glömde ju ändå nämna att det tyvärr inte blev någon ljusfest i fredags då min kille var supertrött efter jobbet, men finns ju nästa är igen. :) Imorse åkte han iallafall till jobbet och är hemma just nu och jag har halvstädat mitt rum och ska fortsätta göra det imorgon med. Det har varit superdåligt väder idag och kommer vara det hela veckan ut, men det är ju bara att inse att hösten är på ingång och man börjar närma sig skolans början ännu mera. Nu tänkte jag kolla klart på filmen "Gran Turino" på tv4, sen repriset av "Big Bang theory" och sen blir det läggdags för min del, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 7 augusti 2016 23:16

Idag har vi faktiskt varit inom Hembygdsparken och jagat lite pokémons. Man blev ju nästan trött efter all lång runda och nu tänkte jag hoppa i säng, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 6 augusti 2016 15:37

Stannade faktiskt uppe till 5 imorse bara för att kolla in OS-invigningen så att bara ha fått 4 timmars sömn, det ni! ;) Men det var underbart att äntligen ha fått se när dom tände OS-facklan, för jag har liksom aldrig sett det förut så det var verkligen en upplevelse. <3 Nyss har jag och killen käkat på kinarestuarang så nu har man lite matkoma, haha! Just nu för tillfället tar vi det lugnt och tänkte chilla till lite animéserier ("Naruto") och sedan drar vi förmodligen till Hembygdsparken för att fortsätta jaga lite pokémons som vi har gjort innan idag också. Har ju själv lyckats levla två levlar så det börjar gå ganska bra för mig, men nu tänker jag inte skriva här nåt så ha det så bra tills dess, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards