Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Amelie Kiliansson - 17 augusti 2016 23:12

Då var den allra första skoldagen avklarad vilket känns skönt (fast man har varit ganska pirrig och nervös och att det känns lite konstigt att vara tillbaka igen, haha!) nu när man fått träffa alla sina nya klasskompisar och även fått träffa sina lärare. Har fått se hur Anny bor på sitt nya internat och snacka om lyxigt! Väldigt fin utsikt över havet och sen är villan ganska stort inomhus med mysigt vardagsrum. Själv har jag inte fått min plats på internatet ännu, men boendestödet måste fixas först annars får jag inte min plats, vilket jag måste fixa imorgon eftermiddag med att gå till min hemkommun. Så håll gärna tummarna för att det ska lösa sig! :)(Y) Känner mig ganska trött efter denna dagen, men det är tur att det är en ganska kort skolvecka så man snart kan vila upp sig i helgen. Skolans nya tema för detta läsåret är "Rötter" och förra året var det "Hållbart", så det kommer bli ganska spännande att jobba utifrån det. Nu tänkte jag kolla lite snaps, spela lite spel på mobilen och sen sova, så ni får ha det gött så länge, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards