Alla inlägg under juni 2015

Av Amelie Kiliansson - 6 juni 2015 01:19

Är precis hemkommen från Anges student och ska alldeles strax sova, är ju så pissigt trött just nu så jag blir lagom pigg senare när nästan hela gänget ska till Klippan imorgon och käka på Chaplin, fast Kalle fick köra hem Sara till Klippan eftersom hon hade fått magknip efter allt käkande av smörgåstårta. Men får hoppas hon frisknar till senare. Aja, annars tänkte jag nu sussa, så godnattpuss på er! <3

OBS!!! Kommer självklart fler bilder från igår, men laddar kanske upp dom senare eller imorgon, peace out! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 5 juni 2015 10:20

Steg upp vid 9 och gjorde vid mig, så nu är jag äntligen klar! :D Känner mig ganska pigg även om jag la mig ganska sent, men bilder kommer komma upp senare eller imorgon, annars får ni ha ett lycka till på studenten för er som tar den idag, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 5 juni 2015 02:41

Såg "Titanic" innan och nu känns det bättre när man har fått gråta en skvätt, men nu tänkte jag sova och invänta Anges student om ungefär 9 timmar, godnattpuss! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 3 juni 2015 23:50

...är Båstad! Endast vänner saknar jag därifrån, men fan inte stället, nejnej! Aja, jobbat som vanligt idag till halv fyra pga ett jävla äggband som inte fungerade som det skulle, så då fick man plocka klart alla resterande ägg och när man kom hem var det avslappning framför teven en stund och till slut blev det filmtittande innan läggdags nu. Åååh, har aldrig ätit så mycket jordgubbar som jag gjorde idag fast höll ju på att spy! ;) Men gott som fan var det till efterätt och med vaniljsås på toppen av allt, haha! :D Nu är det inte långt kvar till Anges student på fredag och min födelsedag, så hennes studentpresent köpte jag idag, men jag får slå in den imorgon när jag kommit hem från jobbet. Nu tänkte jag spela lite spel mobben, men vi höres imorgon, godnattpusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 juni 2015 20:34

Håller kolla på dokumentären om vår käre prins Carl-Philip och hans tjej Sofia. Handlar om deras uppväxter, kärlekshistoria, intressen och arbete och även sina tankar inför bröllopet den 13 juni. Dokumentären sänds i två delar, så nästa del sänds nästa vecka på tv 4 kl. 20.00 Så vill ni får ni gärna zappa till 4:an nu, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards