Alla inlägg under juni 2015

Av Amelie Kiliansson - 14 juni 2015 23:16

Skyndade mig att duscha när jag kom hem från och göra mig i ordning för att brorsan hämtade upp mig efter 2 och sen körde vi till farmor där vi skulle ha ett litet kalas för mig. I present av pappa fick jag den nya ESC-skivan som jag ändå visste att jag skulle få eftersom han vet att jag samlar på dom varje år. Vi fikade med kaffe, bullar, kakor och tårta (schwartzwald, min favorit! <3) och så snackade vi lite och kollade på tv samtidigt. Sen var det dags att bege sig hemåt för att spela bingolotto. Kollade på fotbollen mellan Sverige och Montenegro innan ikväll och Sverige vann med 3-1, gött som fan! :D<3 Så nu ska jag kolla klart på reprisen av "iZombie" och sen får det avslutas med en Freddy Krueger-film innan läggdags, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 13 juni 2015 23:13

Valde att tända mina tre ljus innan för Lisa och just nu skänker jag mina tankar till hennes nära och kära. Begriper inte att folk lägga sina jävla händer på en oskyldig och söt tjej, sjuka i huvet är dom! :( Men Lisa kommer till en bättre underbar plats, så vila i frid nu så ses vi nog snart, tjejen. <3

Av Amelie Kiliansson - 13 juni 2015 21:47

Jobbade idag och när jag kom hem och hade duschat så satt jag mig till rätta i soffan och kollade på bröllopet mellan Carl-Philip och Sofia. Hon var så sjukt jävla fin i sin brudklänning och Carl-Philip var snygg han med, hihi! ;)<3 Vigseln var underbar att se, nästan som man ville böla för så fint var det när dom hade sagt ja till varandra och när man såg hela kortegen efteråt och kyssen som man sen äntligen fick se. :) Nu sänder dom bröllopet fram till 00.00, men vill ju inte missa deras vals innan jag går och lägger mig sen, fast nu säger grattis och lycka till till dom! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 11 juni 2015 23:56

Mamma och Micke hade åkt iväg och köpt min nya dator idag, en Mac som jag nämnde igår blev det, så är supernöjd! :D Har förresten inte fått svar från folkhögskolan ännu, så väntar tills imorgon och har de inte svarat så får jag ringa dom på måndag. Just nu ligger jag och stör mig på folk som har dubbelmoralitet och är falska. Jag menar, om man bu har snackat om en person som man sen umgås med nästa dag som om det vore ens bästa vän helt plötsligt, usch säger jag! Nä, nu ska jag göra det vanliga och sen sova, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 10 juni 2015 23:37

Fick sluta tidigare från jobb idag eftersom jag skulle på studie- och yrkesvägledning med Hanna från AF i Ählm. Så nu är det upp till mig att bara kontakta den folkhögskola jag vill ansöka mig till och det får bli Sundgårdens folkhögskola i Helsingborg inom teater. Jag mailade dom innan, så får hoppas på att dom svarar mig för annars får jag ringa, så håll tummarna för mig! ;)(y) Mina skattepengar kom idag, så imorgon ska mamma och Micke köpa en ny dator till mig eftersom min gamla var skitcp och jag bankade sönder den, så det får bli en Mac. :) Nu tänkte jag kolla lite på snap, spela mina spel och sen sova, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 9 juni 2015 23:49

Idag har vädret växlat lite, från duggregn till sol och värme, typisk svensk sommar alltså! Förövrigt har det gått bra på jobbet och nu har jag inte så mycket att uppdatera er med, så ni får ha en trevlig och mysig kväll, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 8 juni 2015 23:58

Var inte en så bra match mellan Norge och Sverige ikväll för killarna spelade ganska segt också, men på söndag möter vi Montenegro och det är en jävligt viktig match, så den måste vi vinna och Sverige måste skärpa sig nu! Nog om det, även om jag inte är så jätteinsatt i fotboll så kollar jag hellre på det än ishockey, haha! ;) Var nära på att jobba själv idag eftersom min jobbekollega Niku inte mådde så bra idag, men som tur var kom Vuta (en kvinna som brukar få jobba ibland) och hjälpte mig att gå rundan i stallet och plocka färdigt de bruna äggen. Nä, nu ska jag lösa lite mordfall på mina spel i mobilen och sen är det dags att sova, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 7 juni 2015 23:35

Har varit en lugn söndag med bingolottospelande (vann 150 spänn i kontanter, lol!) och skräckfilmsmaraton. Har börjat kolla på "A nightmare on Elm Street" nu med Freddy Kreuger, haha! ;) För övrigt så hade jag en bra och rolig födelsedag igår. Men nu tänkte jag kolla klart på reprisen av "iZombie" på 11:an och sen sova så, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards