Alla inlägg under juni 2021

Av Amelie Kiliansson - 27 juni 2021 23:49

Vår skånska reggae-stjärna har gått bort ur tiden? Tack så oändligt mycket för musiken, Peps. <3

Av Amelie Kiliansson - 21 juni 2021 23:59

Här går det undan, för imorgon ska jag ha en delegeringsutbildning muntligt via Zoom som kanske kommer ta ca 2-3 timmar kanske och sedan kommer jag att få göra ett prov, men inte samma dag då. För er som inte vad det betyder så har det att göra med att ge ut mediciner till alla vårdtagare, så förhoppningsvis kommer allt detta gå bra, man får hålla tummarna helt enkelt. Hoppas att ni annars haft en bra dag i detta regniga väder som varit idag och nu ska jag strax gå och lägga mig för jobb imorgon bitti, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 20 juni 2021 23:48

Det var ett bra tag sen, men jag har varit fullt upptagen med födelsedagsfirande av mig och så har jag också fått sommarjobb på ett äldreboende i Båstad, kul va? :D Ja och nu är fotbolls-EM äntligen igång och har hejat på Sverige för fullt, men också kollat på dom andra länderna och nu på onsdag är det åter igen dags för Sverige att spela, denna gång mot Polen. Hur har ni det annars i denna trevliga värmebölja? :) Imorgon lär det bli regn iallafall, luften behöver friskas av en aning och imorgon bitti är det dags för jobb, så jag säger godnatt till er här och nu och ha det gött tills dess! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 4 juni 2021 23:51

Haha, ja jag bestämde mig för att klä mig som en typ av kontorsråtta. Tycker dock inte att jag passar i det och skulle aldrig få för mig att vilja arbeta på kontor, jag är mer av en fysisk människa så jag har definitivt inte emot lite kroppsarbete, faktiskt! :D(Y) Hoppas att ni har en bra fredag och nu är det äntligen helg och jag fyller är på söndag, så vi hörs när vi hörs! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 3 juni 2021 19:19

Så var det dags för årets grammisgala där det ska delas ut artistpriser ikväll kl. 20.00 på kanal 7, Cmore och tv4play.se. Missa INTE! :D(Y)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards