Alla inlägg den 1 maj 2020

Av Amelie Kiliansson - 1 maj 2020 22:57

Så var man ju en av dom som skulle bli uppsagd från jobb, vilket jag blev lite chockad över och ändå ledsen eftersom det kom så plötsligt när man då fick veta för någon månad sedan. Visst känns det tråkigt och väldigt sorgligt, men jag är ändå glad över att jag har presterat det bästa jag har kunnat och att jag ändå fått lära känna väldigt trevliga människor. :) Jag tänker då inte sitta hemma och deppa över att livet är så jävla meningsfullt utan jobb (det var ju min sista arbetsdag igår nämligen), utan jag kommer att försöka kämpa vidare på ett nytt och annat håll. I nuläget så vet jag inte riktigt vad jag vill jobba med nu, men lutar nog ändå mycket till städningshållet, så på måndag ska jag ha ett möte på Arbetsförmedlingen tillsammans med min SIUS som kommer att hjälpa mig att hitta ett jobb så snart som möjligt och man får ju självklart hoppas på det bästa. (Y) Hoppas att ni annars hade en trevlig valborg igår och nu tänkte jag kolla på en skräckfilm, så ta hand om varandra nu och ha en go och trevlig helg på er, pusshej! :*<3


OBS! En bild på ett av mina favorithotellrum som jag hade fått bäddat och städat i från det föregående hotellet jag jobbade på, alltså V Hotel. I love it very much! <3<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards