Alla inlägg den 15 april 2020

Av Amelie Kiliansson - 15 april 2020 23:37

Jag minns alla dessa morgnar när man skulle till jobbet (det förra jobbet jag hade för några år sen) och när man väl var på jobbet, att man slog på den lite gamla och slitna radion, justerade antennen så den kunde fungera i rätt kurs och rattade fram Mix Megapol. Jag verkligen njöt av att få höra Adams glada och härliga ton och blev så himla motiverad till att jobba på. Att få se honom i tv-rutan var också en väldig fröjd att få se, att se just honom i hög person. Nu har en härlig och fantastisk radioröst tystats ner, men Adam förtjänade verkligen inte att gå bort på detta viset och det gjorde inte dom andra här och i världen heller som också dom har avlidit, så det är fruktansvärt orättvist... People, det är dags att ta detta på allvar nu med denna dumma coronan, den ska absolut INTE vinna över oss!

Förövrigt så vill jag annars skänka en extra tanke till Adams familj och vila i frid, kära Adam. :?(<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards