Alla inlägg under februari 2020

Av Amelie Kiliansson - 17 februari 2020 23:40

I lördags så gick hela familjen ut och åt på en pizzeria eftersom Micke skulle fylla år på söndagen så fick det bli så. :) Jag fick smaka min allra första plankstek med oxfilé och fyihelvete vad gott och mättande det var, då jag inte kunde få plats med något mer i magen, haha! :D(Y) Sen har man ju jobbat i helgen och så har man jobbat idag också och imorgon blir det jobb igen, så jag ska knuta ihop för ikväll, tänkte jag... Hoppas att ni andra har haft en skön och rolig helg ni också och ni ungdomar som har sportlov just nu får ju ta tiden till att hämta nya krafter eller hitta på något skojigt under hela denna veckans gång, så godnatt med er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 14 februari 2020 23:36

Haha, tyckte texten på bilden var ändå lite kul så var tvungen att lägga upp den och nu får jag gott ta och tycka synd om mig lite själv ändå... Skämtosido! ;)

GLAD ALLA <3-DAG PÅ ER, ALLIHOPA! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 13 februari 2020 23:47

Träffade en gammal gymnasiekompis till mig som heter Angelica innan ikväll efter att jag hade varit på Ica och har faktiskt inte träffat henne på 6 år! Så hon visade sin nya lägenhet som hon bor i tillsammans med sin kille Kalle och vet ni vad? Vi är faktiskt grannar, vilket känns så jävlans gött! :D(Y) Vi satt och drack kaffe och snackade om vad som har hänt genom åren och det var sååå himla mysigt och trevligt, så mitt hjärta är verkligen helt igen... Nu ska jag strax gå och lägga mig eftersom jag har tvättid imorgon bitti även om jag är ledig, suck, så godnattpuss på er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 11 februari 2020 23:58

Fick äntligen hem mina slutbetyg från skolan, men kan dock inte låta bli att reta mig lite på att jag fick C i ett enda ämne, haha! :)

Av Amelie Kiliansson - 6 februari 2020 23:13

Idag är det tydligen samernas nationaldag idag vilket jag insåg när jag såg två hotellgästspar som hade klätt sig i vackra samedräkter. Sååå häftigt! <3 Senare mot kvällen hade Patricia bakat cheesecake som var sjukt god! :) Så nu ligger man ju här och är mätt och belåten, så nu ska här strax sovas men annars får ni ha det fint så länge, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards