Alla inlägg under februari 2019

Av Amelie Kiliansson - 12 februari 2019 00:00

I helgen har vi haft det fullt upp att flytta ut från lägenheten (ja, det stämmer eftersom vi har bestämt oss för att flytta isär för tillfälligt), så jag kommer att bo hemma hos mamsen ett tag fram över. Man blir ju ganska trött på att flytta, kan ju nästan inte räkna på mina fingrar hur många gånger man har fått göra det, haha! Igår kväll så trodde jag att min mobil krånglade eftersom den bara la av, men tur var det att den bara hade laddat ur. Man är VERKLIGEN beroende av sin mobil nowadays! :O Nu har någon jävel smittat mig med den jävliga förkylningen som jag inte har så jättemycket bra immunförsvar mot, tyvärr, så jag får väl se om jag orkar någon praktik imorgon såvida att jag inte har någon feber förstås. Det lär vi ju se, men nu tänkte jag bjussa en bild på Gustav mitt i allt packande, så pusshej på er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 8 februari 2019 23:17

Ikväll var vi iväg och skulle fira Gustavs lillasyster Isa som fyller 14 år idag och nu är vi hemma och ska se det nya avsnittet av ?The Walking Dead?, men jag hoppas att ni har en trevlig och mysig fredagskväll för det ska iallafall jag fortsätta ha nu, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 5 februari 2019 22:05

Så nu har man passerat in på den andra veckan på praktiken. Det har gått bra idag, trots att min handledare inte var på plats, men det går faktiskt hur bra som helst! Jag skulle nästan kunna säga att jag hade kunnat vara redo för att jobba där, för jag känner mig väldigt säker på dom arbetsuppgifter jag får. Imorgon kommer jag att ha ett möte tillsammans med både min handledare och lärare, så vi får se hur det går med detta första mötet. Nu ska jag ta mig en dusch och sen tänkte jag mig att kanske läsa lite från min hotell-kurs-bok, ha det fint så länge! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 februari 2019 23:38

Idag har jag fått vara i skolan och då har jag varit inne på vårt café och fixat med smörgåsar som skulle säljas och sen stått lite vid kassan. Det gick faktiskt bra! :) Efteråt så pratade jag och min lärare om vilka hemuppgifter jag skulle göra från dom nya kurserna som har med hotell och göra och det kändes bra. Just nu känner jag mig ganska trött som ett as, men jag hoppas att ni andra haft en bra dag och har en fortsatt trevlig och mysig fredagskväll, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards