Alla inlägg under december 2018

Av Amelie Kiliansson - 20 december 2018 23:12

...till julafton. Ja, ni, nu går det verkligen undan, hehe! :)

Av Amelie Kiliansson - 19 december 2018 23:32

Igår så gick jag på ?jullov?, men jag har egentligen inte fått det eftersom jag måste hålla på med mina uppgifter från vård och omsorgskurserna och som dessutom måste lämnas in i januari-månad. Stressad much? Eh, jo tack! Men detta ska jag nog kunna klara ut ändå, förhoppningsvis. Jag hoppas att ni annars får en fin kväll, så hörs vi väl imorgon igen, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 17 december 2018 20:08

Ni får inte missa ?Svenska Hjältargalan? som går på tv3 just nu och en av programledarna för kvällen är Peter Settman, så zappa direkt till kanalen! :)


OBS! BILDEN ÄR TAGEN FRÅN HTTP://WWW.GOOGLE.SE/!

Av Amelie Kiliansson - 16 december 2018 23:56

Idag har vi fått fira mamma och både Matteo och Patricia kom också, så vi åt taco och fikade med en väldigt god ananaspaj. Alla fick matkoma efteråt och senare fram mot kvällen så tog jag och Gustav bussen hemåt. Det var ju iallafall roligt att mamma uppskattade sina presenter som hon fick av både Micke, mig och Gustav och Matteo och Patricia. Hon hade fått en ansiktsmaskburk av oss. Nu ska vi verkligen börja blicka framåt mot julen också. Just nu blev jag färdig med mina frågor från min studiehandling av vård omsorgskursen 2, men jag måste tyvärr finslipa lite innan jag ska lämna in det för betygsättning (jag har nämligen inte svarat på ALLA frågor från första vård och omsorgskursen, hehe), men det får jag fixa imorgon så nu ska jag strax gå och lägga mig men ni får ha det fint tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 15 december 2018 23:49

Idag har vi julbakat hos Gustavs familj. Där bakades lussebullar, pepparkakor, kola och marsipan. Det blev ändå ganska bra resultat av dom! :D(Y) Just nu är vi hemma hos mamma, för imorgon fyller hon år. Nu ska vi kolla klart på skräckfilmen ?The Conjouring?, så ha det fint så länge, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards