Direktlänk till inlägg 1 augusti 2018

Rösta!

Av Amelie Kiliansson - 1 augusti 2018 23:44

Nu är det dags att rösta fram årets kandidater till Kristallen! Ni röstar genom att först ladda ner ?Duo?-appen från Appstore och det är helt gratis och sedan kan ni gärna få skapa ett eget konto, vilket jag själv fått göra och sen kan ni välja vilka kändisar ni vill rösta på från de olika kategorierna. Jag har nu gett mina röster och hoppas att ni också kan göra det! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Av Amelie Kiliansson - Måndag 22 jan 20:30


Ville bara flika in med att just nu sänds årets idrottsgala på svt 1 eller svtplay om ni vill streama den där istället, så missa ej! :) OBS! Bild tagen från http://www.google.se/. ...

Av Amelie Kiliansson - Måndag 22 jan 17:34


?sedan dubbelmorden på Hallandsåsen skedde. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dessa två stackars tjejer som fick ligga och lida i den iskalla snön den 17 januari 2004 innan döden tog dom och dessa jävla monster som utförde detta och är ...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards