Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Amelie Kiliansson - 1 augusti 2016 23:35

Jaha och så var det en ny månad och jag har faktiskt varit fullt upptagen med att både umgås med killen och hjälpt till att passa hans hus i Viken. Fått mata kaninerna han har och vattnat alla växter utomhus (var typ hundratals att vattna, skojar inte! :o) bland annat och en av hans familjs katter har varit på besök också och sen har vi varit hos mig fast då har vi skiftat om att vara hos varandra varannan dag. Igår gick vi iallafall hela vägen till Hembygdsparken och jagade lite pokémons och kollade på lite djur och jag är fortfarande lite svullen om min tå och jag vet att converse inte är så bra skor att gå i, men whatever... Just därför tänkte jag ta en lång paus från mitt joggande denna vecka också så jag kan vila upp min fot. Det börjar dessutom närma sig för skolstart, alltså mer än 2 veckor kvar. Nu tänker jag kolla klart på "Beck" som går på tv4 just nu, sedan "The Big Bang theory" på kanal 5 och sedan blir det läggdags för min del, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards