Direktlänk till inlägg 26 mars 2016

GLAAAD PÅÅÅSK!!! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 26 mars 2016 22:37

Jaha och så var det påsk igen, men vi har inte firat den mer än att vi käkat påskmat. Har ni själva firat den och hur då? :) Idag fick jag göra en förändring i håret och som jag faktiskt blev rättså nöjd med nämligen: blonda slingor. Eftersom jag ska ha röda slingor sen så får jag ta en sak i taget eller rättare sagt två iochmed att jag slingade det för ett tag sen och fick göra om det så att det blev mycket bättre. Känner många som har åkt till det där Elmia och det är ju ganska kul att alla har sina intressen när det kommer till snygga bilar, men något som jag inte är riktigt förtjust fast kanske bara en liiiten aning. ^^ Har ni förresten tänkt på att ställa om klockorna inatt pågrundav sommartiden som vandrar sakta men säkert in? Fast vi som använder smartphones behöver inte bekymra oss pågrundav självaste automatiken själv, hehe. Men hiskeligt så fort månaderna gott och snart är det plötsligt sommar, men tycker att vi ska njuta så gott av våren som är här först. ;) Imorgon drar jag mig tillbaka till internatet igen, en dag tidigare, men vad gör väl det? Pallar inte sitta hemma här och tråka ihjäl mig, haha! Men nu tänkte jag kolla klart på filmen "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" som sänds på tv4 just nu. Tydligen har filmen fått mycket bra kritik har jag hört så därför jag tänkte jag ge chansen till att passa på att kolla på den och få min egen uppfattning om den, men kanske inte så konstigt att den är så himla bra att det är självaste Sveriges roligaste man Robert Gustafsson som spelar huvudrollen så, nej nej. ;) Nä, men ni får ha en underbart skön kväll på er, puss! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Av Amelie Kiliansson - Måndag 22 jan 20:30


Ville bara flika in med att just nu sänds årets idrottsgala på svt 1 eller svtplay om ni vill streama den där istället, så missa ej! :) OBS! Bild tagen från http://www.google.se/. ...

Av Amelie Kiliansson - Måndag 22 jan 17:34


?sedan dubbelmorden på Hallandsåsen skedde. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dessa två stackars tjejer som fick ligga och lida i den iskalla snön den 17 januari 2004 innan döden tog dom och dessa jävla monster som utförde detta och är ...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards