Direktlänk till inlägg 22 februari 2016

Tillbaka till "scenen" igen!

Av Amelie Kiliansson - 22 februari 2016 20:22

Har tagit en väldigt låååång bloggpaus men det har faktiskt behövts för jag kan säga att detta året började inte alls så bra som jag trodde speciellt när man börjat skolan igen. Festade med mina kompisar och det spårade ur och det sen blev att jag och två kompisar hamnade på ett vandrarhem i Hbg och fick sova där en hel helg, tappade min iphone 6 i toan och har fått låna mammas gamla 5:a, måste följa ett avtal (trots mina två varningar, men ändå fått en sista chans till) för annars stängs jag av från internatet och får inte umgås med M längre (vilket är sjukt plågsamt och skitpissigt för mig!) och börjat träffa en kurator från ungdomsmottagningen för att prata ut lite för att jag mår piss. Så ja, mycket har hänt sen jag inte varit aktiv här and that's life, tyvärr! Men ska jag vara mer positiv nu så har jag sjukt underbara vänner och lärare som verkligen bryr sig om mig och vill mitt bästa. <3 Och nu har jag bestämt för att inte gå på mer p-piller eftersom dom har totalt uppochnervänt mitt liv totalt och gjort så jag blivit ovän med en av mina bästa vänner, vilket jag inte tänker tolerera längre.

Men nu till något annat: vi har börjat repetera och öva in nytt manus och fått våra roller och jag har fått äran att spela en programledare och kavaljer, både utmanande och spännande ska det bli när vi väl visar upp pjäsen. ;) Dessutom har vi fått gå och se en teaterföreställning på Dunkers som hette "Winston Churchill var inte riktigt klok" i Hbg. Jävligt bra och rolig var den! :D(Y) Nu har man sportlov och imorgon drar jag till Eve och sover över till på torsdag och sen får det bannemejfan bli till att plugga manus, men ha en fin kväll nu, puss! <3

Sorry för att där kommer komma upp lite deprimerade bilder här, men som sagt så har mitt varit uppochnervänt den senaste tiden och firat alla <3's dag har man inte haft lust till, men peace out tills dess.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Tisdag 9 april 23:46


?igår du lämnade jordelivet, farmor. Saknar dig väldigt mycket och har dig i tankarna vart jag än befinner mig. ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 6 april 20:01


Hör upp, alla ABBA-fans för ikväll kl. 20.00 på svt 1 och svtplay kommer ABBA att hyllas för sin vinst för exakt idag den 6 april 1974. Där kommer vara många artister som kommer att sjunga deras låtar och dessutom finns det en dokumentär som heter ?S...

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards