Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

SOMMARLOV! ♥

Av Amelie Kiliansson - 10 juni 2011 20:06

Nu har det gått fyra dagar sen jag bloggade sist, men jag har haft en hyfsad födelsedag. Bästa presenten var faktisk min nya mobil!  Och nu har man ett långt sommarlov framför sig, känns härligt som tusan och då ska här badas och umgås, men tyvärr blir det inget sommarjobb för min del. Jag vill helst ta det lugnt med familjen och vännerna, det är det som räknas just nu.   Nu var det sä här att jag skulle komma till Saras studentfest, men blir inte av, för att ingen kan köra mig till den. Typiskt! Då får man tråka som vanligt i lilla ruttna Hemmeslöv!  Och nu blev man besviken och ledsen också... Nu ska jag prata med Per på skype, men ha ett varmt och härligt sommarlov på er och grattis till alla er som har tagit studenten idag!


Pussar och kramar!  



Jag och Eve, snyggisarna!  

My girls! 

Jag i min fina vita skolavslutningsklänning som tyvärr fick lite tusch på sig, just för att man

var tvungen att städa på internatet, så att Hans och Tina kunde inspektera det senare.  

GLAD SOMMARLOV PÅ ER ALLIHOPA! 

 
 
mattias solefält

mattias solefält

12 juni 2011 15:39

Dsm ha ett bra sommarlov <3 :*

http://.

Amelie Kiliansson

13 juni 2011 18:58

Tack. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Tisdag 9 april 23:46


?igår du lämnade jordelivet, farmor. Saknar dig väldigt mycket och har dig i tankarna vart jag än befinner mig. ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 6 april 20:01


Hör upp, alla ABBA-fans för ikväll kl. 20.00 på svt 1 och svtplay kommer ABBA att hyllas för sin vinst för exakt idag den 6 april 1974. Där kommer vara många artister som kommer att sjunga deras låtar och dessutom finns det en dokumentär som heter ?S...

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards