Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Amelie Kiliansson - 31 juli 2010 19:29

KIM, JAG SAKNAR DIG! KAN DU INTE KOMMA HEM SNART? <3 ÅÅÅÅHHHH, NU MÅSTE MAN JU VÄNTA TILLS IMORGON OCKSÅ! KAN JU FÖR FAN INTE HÅLLA MIG SNART LÄNGRE!   



 

Du är verkligen en speciell, fin, underbar, gullig och söt person som jag tänker på varje dag. Ibland kan dina sms lysa upp min dag och jag älskar det! Du betyder något så sjukt mycket för mig och du kommer alltid att få den största platsen i mitt hjärta, som jag kan ge dig. Bara så du vet, puss! <3

Av Amelie Kiliansson - 31 juli 2010 07:04

Har faktiskt precis tagit mig en skön dusch. Somnade ganska tidigt igår, vid 20.48, ungefär. Så jag var ganska trött! Och sen gillar inte mamma att jag sitter uppe för länge, hon blir bara inte så glad då...Och när jag ändå inte kan sova så är det massa negativa, men också positiva, tankar som cirklar kring huvudet som irriterande flugor! Men just nu känner jag mig faktiskt lite piggare, så jag tänkte att jag skulle äta lite frukost nu och sen sätta mig för att läsa en bok.






Pusshej! <3




 


Saknar denna pojken på bilden, något så enormt mycket! <3




  



Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards