Alla inlägg under juni 2024

Av Amelie Kiliansson - Torsdag 6 juni 23:41

Jaha, idag har man blivit 31 år fyllda och jag har faktiskt haft en bra dag, men inte så stort firande och det är jag väldigt nöjd med. :) Även Sverige fyller år, nämligen 501! <3 Så en trevlig nationaldag får jag ju önska er, allihopa! :*<3

Av Amelie Kiliansson - Onsdag 5 juni 23:43

I söndags körde jag och pappa upp till Jönköping för att träffa hans nästkusin. Vi åt på en restuarang där dom hade supergod mat (kom ej ihåg vad den hette) och sen fick vi en liten sightseeing av pappas nästkusin och fick stanna till på ett par ställen och kolla lite. Tyckte speciellt mycket om att pappas nästkusin lät så kulturell när han berättade om dessa olika ställen i Jönköping (man är ju själv lite av en kulturtant, höhö!). Efter det så stack vi till hans lägenhet där han bodde på allra högsta våningen och fick smaka på en äppeldricka och fika med kaffe och goda bullar och kakor och satt och pratade om gamla minnen och så där? <3 Sedan blev det då hemfärd, vilket tog ca 3 timmar så man var typ dödstrött när man kom hem till lilla Båstad, haha! Kommer lägga upp lite bilder från Jönköping och ja, det var faktiskt värt att köra upp i så många timmar trots att man knappt hittade vägen dit, hehe? Nu säger jag godnatt och ta hand om er! :*<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards