Alla inlägg under maj 2019

Av Amelie Kiliansson - 23 maj 2019 22:51

Idag hittade man på praktiken lite dricks på rummet man städade i och det är ju inte första gången precis, men man känner sig faktiskt en aning duktig ibland när hotellgästerna kan lägga fram lite stålar, så det skadar ju absolut inte alls! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 22 maj 2019 22:36

Yes, that is correctly! När jag skulle för dagen på praktiken så innan jag skulle ta hissen ner till källaren för att lasta av mina grejer, så kom inte mindre än självaste Björn Borg och hans fru från hissen och dessutom skulle dom bo i sviten på den första våningen där jag hade städat hela dagen. Verkligen mäktigt, om jag får säga det själv, haha! :D Förmodligen lär man ju träffa på honom dom resterande dagarna jag är på hotellet och kanske tar någon ?selfie? med honom... Vi får se! ;)(Y)

Av Amelie Kiliansson - 20 maj 2019 23:41

I helgen var vi hos mamma och hälsade. Som vanligt var det ett Pokémon GO-event denna helg som tyvärr inte blev så mycket av, men jag fick fångat lite grann iallafall. :) Just nu är man typ helt förstörd efter att ha sett det allra sista avsnittet av den allra sista säsongen av ?Game of Thrones?! :?( Säsongen var ju inget bra det heller överlag, men allting måste ju få ett slut, tyvärr. Vad tyckte ni andra som har sett hela säsongen förövrigt? Sorgligt är det enda ord jag kan säga just nu.

Av Amelie Kiliansson - 19 maj 2019 23:30

Tyvärr blev det ju ingen vinst för Sverige i ESC i år heller, så det blev ett snubblande på målsnöret för våran John Lundvik, men en sjätte plats för oss var ju ändå inte så dumt. Fast jäklar vilken rysare det blev där mot Nederländerna som i slutändan vann alltihopa och det kan jag säga var lätt den mest välförtjänta låt att vinna faktiskt, så grattis till Nederländerna/Holland och så ser man framemot nästa års tävling av ESC i Amsterdam (om det nu blir där den kommer att arrangeras, förstås)! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 16 maj 2019 23:39

Bästa John Lundvik tog oss till final, yeeey!!! :D:D<3<3

Av Amelie Kiliansson - 15 maj 2019 23:09

...som vanligt. Verkligen njutningsbart. :)<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards