Alla inlägg under september 2018

Av Amelie Kiliansson - 17 september 2018 23:58

Av Amelie Kiliansson - 14 september 2018 23:37

Idag firade man på min praktik 3 års jubileum för Kungshult som stället heter. Så det blev ju lite tårtätande idag, mums! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 13 september 2018 22:27

Nu har även jag också beställt Bianca Ingrossos nya parfym ?Lei?, ska bli sååå spännande att få snart! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 11 september 2018 23:53

Efter skolan idag fick jag stanna kvar för att göra klart lite hemuppgifter från vård och omsorg 1-kursen, så på det viset fick jag ju sitta kvar men utan bestraffning, vill säga. ;) Känner mig ganska så stressad över att allt arbete inom kursen ska vara inlämnat den 28:e, puuuh! Jaja, det är ju bara till att börja ta tag och göra färdigt alltihopa så att man kan få ett rättvist betyg iallafall. :)

Av Amelie Kiliansson - 10 september 2018 23:02

Igår var man ju och röstade för andra gången och det hoppas jag att ni också har gjort. Sen är det en annan sak om man vill tala om för någon vilket parti man har röstat är ju självklart upp till var och en, men för min del så håller jag det helst för mig själv. Men det gynnar nu ändå att man har gjort sin så kallade plikt, right? :)

Av Amelie Kiliansson - 7 september 2018 23:51

Så nu har praktiken äntligen sattit igång igen denna vecka. Kände mig en aning ringrostig i onsdags när jag först började efter att ha haft sommarledigt och skolan en hel månad. Men nu har jag börjat känna mig typ som hemmastadd där, haha! :) Ska inte pladdra på mer än att jag är glad över att det ändå gått så bra hela dessa 3 dagar jag har varit på praktiken och får väl hoppas att det fortsätter så också. Ni får annars ha en fortsatt härlig fredag och helg, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards