Alla inlägg under augusti 2018

Av Amelie Kiliansson - 8 augusti 2018 23:43

Ja, men det är kanske det djuret jag har känt mig som hela dagen idag, kanske? Med tanke på att det har varit så jäkla varmt ute, så är det inte så konstigt! Var bara tvungen att lägga upp bilden på en sengångare som vi såg på Skansen när vi var i Sthlm. Det passar väldigt bra in i detta kvällsinlägg, kan ju jag tycka! ;)(Y)

Av Amelie Kiliansson - 7 augusti 2018 23:21

...på en och samma bild och kollar på en skräckis. Hur ska detta gå, månne? :)

Av Amelie Kiliansson - 6 augusti 2018 23:57

I helgen har jag umgåtts med Eve, vilket var ett väääldigt bra tag sen så det har varit roligt. Vi kollade film och mimat till lite tokiga disney-videos, vilket ni kan se på min facebook! ;) Nu var tanken att jag skulle gå och lägga mig för en halvtimme, är så sjukt trött efter att ha varit i skolan idag och det har varit mycket att ta in i huvudet. Annars så hoppas jag att ni också har haft en bra, men lite smått regnig dag, pusshej på er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 1 augusti 2018 23:44

Nu är det dags att rösta fram årets kandidater till Kristallen! Ni röstar genom att först ladda ner ?Duo?-appen från Appstore och det är helt gratis och sedan kan ni gärna få skapa ett eget konto, vilket jag själv fått göra och sen kan ni välja vilka kändisar ni vill rösta på från de olika kategorierna. Jag har nu gett mina röster och hoppas att ni också kan göra det! :)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards