Alla inlägg under augusti 2018

Av Amelie Kiliansson - 21 augusti 2018 23:25

Idag var det dags för partiledardebatt i Helsingborg på Folkets Hus för oss på Komvux. Det var mycket intressant och så, men där var också en del käbbel bland de olika partierna. Efter debatten fick man mingla runt till de olika partierna och fråga lite frågor och prata lite med dom. Jag har lyckats samla på mig lite läsmaterial från de flesta partierna som jag tänkte läsa på mer innan jag gör mitt val till att rösta. Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig efter denna dagen iallafall, godnattpuss! :*<3

OBS! Bilder tagna från min kompis Natalie. :)(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 20 augusti 2018 20:19

Just nu sänds den nya säsongen av ?Idol? på tv4 och detta år hoppas jag blir ett tjejår. (Y) Vad tror ni själva? :)

Av Amelie Kiliansson - 16 augusti 2018 22:50

Kollar just nu på den värdelösaste skräckfilm nämligen ?Prom Night 4?. Den rekommenderar jag verkligen inte, men däremot ettan och den nyare versionen av den. Tar ju för tusan en timme max innan det händer något överhuvudtaget, suuuck! >:(

Av Amelie Kiliansson - 14 augusti 2018 23:22

Lägger här upp nu två bilder på den underbaraste varelsen som någonsin existerat... :*<3

Av Amelie Kiliansson - 13 augusti 2018 22:54

I helgen var det åter dags för ett event av Pokémon och denna gång var det två dagar på raken, så både lördagen och söndagen var både jag och Gustav upptagna. Regnat har det gjort också, men vad gör det egentligen när man har fått sina ?shinys?? :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 10 augusti 2018 22:48

Precis hemkommen från att ha sett båtparaden från ljusfesten här i Ählm. Vi har dessutom varit på marknaden som också brukar vara här varje år och drack öl med mamma och Micke. Jag tyckte dock inte om att dom hade förflyttat ljusfestivalen längre bort detta år, så vi var ju sent komna också. Aja, nu ska jag ha en fortsatt bra kväll och hoppas att ni också har det, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards