Alla inlägg under juli 2018

Av Amelie Kiliansson - 12 juli 2018 22:59

Nu börjar Stockholmsresan närma sig och idag har jag faktiskt fått packa vidare, men det är fortfarande lite till kvar att packa. Åååh, vad jag ser framemot att resa iväg nu! :D(Y)<3

Av Amelie Kiliansson - 11 juli 2018 23:17

På lördag åker vi, så jag har redan börjat förbereda mig för att packa ner det mesta som ska med. Det värsta med att packa är ju att när man väl packat kläder som man ändå inte har använt, vilket vill säga blir en onödig packning och vi stannar bara där i 4 dagar, så jag tänkte inte att jag skulle hetspacka de kläder som jag verkligen INTE kommer att använda. Jaja, det ska iallafall bli roligt och skönt att komma bort från Skåne ett tag! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 9 juli 2018 23:40

I helgen har det varit mycket att stå och sen har det varit fotbollsmatch med Sverige som tyvärr åkte ut, men inte deppar man ju för det. :) Sedan har jag och Gustav hjälpt hans mamma i Viken med att lasta på möbler som ska till det nya huset och igår var det konfirmation för Gustavs lillasyster Fanny. Själv är det 10 år sen man tog sin egna konfirmation, herregud! ^^ Annars har det varit kul att få ha varit närvarande och på lördag åker jag och Gustav till Sthlm för att hälsa på hans storebror och tjej, vilket ska bli väldigt spännande och roligt, så tyvärr lär jag ta en liten bloggpaus då jag är där borta. Nu ska jag och Gustav kolla vidare på en serie som heter ?Hung?, så ni får ha det bra tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 4 juli 2018 23:08

Visst är den väl vacker, Landborgspromenadens utsikt i Helsingborg? Det tycker jag iallafall, för finare och vackrare utsikt får man väl leta efter över mitt på ljusa dagen! :)<3

Av Amelie Kiliansson - 3 juli 2018 23:06

Jo, men då kom vi ju vidare till kvartsfinal och får dessutom möta England, spännande! :D(Y)<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards