Direktlänk till inlägg 3 januari 2018

Min sammanfattning av år 2017

Av Amelie Kiliansson - 3 januari 2018 23:11

Jag tänkte att jag skulle lägga in min sammanfattning av år 2017 här som jag hade skrivit på instagram och det gäller endast det viktigaste och sevärda av 9 stycken bilder:


Det har faktiskt ändå hänt ganska mycket under det året, men jag har valt att ha med det viktigaste och sevärda. Så det har då börjat med att jag firat fina och bästa Rebeckas födelsedag med mycket trevligt sällskap, firat Alla Hjärtans Dag med min fina kille, varit med om en demonstration på Sundsgården, haft teaterföreställningar som var årets sista och jag blev dessutom sjuk under tiden som jag stod på scen och agerade, men det klarade jag ju ändå med bravur! Tog sedan farväl av Sundsgården som jag saknar ganska mycket för det var där som jag växte mig störst, i somras var jag med killen och hans fina familj och plockade jordgubbar på ett ställe någonstans (det var min första gång), sedan tog jag och min kille ett steg längre och blev plötsligt sambos och jag började sedan på en lärvuxutbildning inom vård och omsorg i Helsingborg. Ja, ni, mycket har ju som sagt hänt i mitt liv och jag är stolt över att ha lärt känna dom flesta och släppt in dom i mitt liv. Jag kan med mäkta stolthet säga att jag ändå har överlevt detta år och ger mig själv en STOR klapp på min axel för att jag har kämpat mig igenom det och jag tackar detta året för denna gången! :D(Y)<3


Så med allt detta vill jag bara säga till er en god fortsättning på år 2018 och hoppas detta året kommer att bli mycket bättre än någonsin! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Av Amelie Kiliansson - Måndag 22 jan 20:30


Ville bara flika in med att just nu sänds årets idrottsgala på svt 1 eller svtplay om ni vill streama den där istället, så missa ej! :) OBS! Bild tagen från http://www.google.se/. ...

Av Amelie Kiliansson - Måndag 22 jan 17:34


?sedan dubbelmorden på Hallandsåsen skedde. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dessa två stackars tjejer som fick ligga och lida i den iskalla snön den 17 januari 2004 innan döden tog dom och dessa jävla monster som utförde detta och är ...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards