Alla inlägg under december 2017

Av Amelie Kiliansson - 15 december 2017 22:58

Jag befinner just nu i Ählm hos mamma och Micke efter att ha sett den nya ?Star Wars?-filmen. Trots min dumma förkylning och dom 2 timmar och 33 minutrarna, så var det ändå värt att sitta så länge. Jag rekommenderar den varmt, verkligen! :D<3 Efter bion fick vi plocka upp Matteo och Patricia i Dalhem och sen fortsatte vi åka hemåt till Ählm. Just nu tänkte vi kolla på någon skräckfilm eller vad det nu blir för filmgenre, det får vi se. Imorgon fyller mamma år, vilket man ser mycket framemot. Men nu ska jag inte pladdra på för mycket utan jag önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 14 december 2017 23:41

Här kommer den nya "Star Wars"-trailern och nog är man inte fett taggad inför imorgon kväll! 

 

 

 


Av Amelie Kiliansson - 13 december 2017 23:02

Får det lov att vara lite Disney-mys? Ja, absolut! Nästa på tur är ?Aladdin?. Jag har en liten sjukling här hemma, så vad passar inte utmärkt än lite tecknat? :) Jag är dessutom ledig imorgon, så det är ju bara skönt och på fredag slutar jag redan kl. 12 och efter det blir det bio med Micke och Gustav. Vi ska nämligen se den nya ?Star Wars?- filmen ?The Last Jedi?. Ni får annars ha en fin kväll på er, så hörs vi ju imorgon igen, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 8 december 2017 23:56

Idag har vi fått packa upp leveranser av varor som vi ska använda i vårt nya kök. Sedan har jag och en tjej i klassen som heter Zarina fått diska alla dessa varorna. Vi var extremt snabba och allting blev ju klart idag och sen har vi fått avsluta vår första kurs också så nu på måndag ska vi börja på en ny kurs. Nu tänker jag fortsätta att kolla på den 6:e ?Star Wars?-filmen, så ha det så bra tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 7 december 2017 22:57

Just nu kollar jag och my darling på ?Ringaren i Notre Dame?. Vad passar inte bättre än en Disney-film vid denna årstid? Det är så sjukt mysigt kan ju jag tycka, så nu tänker jag fortsätta kolla och så får ni ha det så bra tills dess, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 6 december 2017 23:12

Något som jag inte hade berättat för er i måndags var att vi hade invigt vårt nya skolcafé vid namn Café Lär. Vi har börjat lite smått med dom praktiska sakerna och det har gått bra. Så i måndags bjöd vi på glögg och pepparkakor. Jag fick vara med när vi skulle se till så allt var som det ska i caféet och det var faktiskt ganska mycket folk som kom. Idag har jag fått stå vid kassan tillsammans med en assistent som heter Eva medans dom andra fick baka sockerkaka. Det gick jättebra fast att det var lite stressigt när folk började komma vid kl. 10. Imorgon är man ju ledig vilket ändå är skönt, då jag får återhämta mig efter idag. Nu ska jag kolla klart på ?Star Wars V? tillsammans med Gustav, men ni får ha det så bra annars, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards