Alla inlägg under december 2017

Av Amelie Kiliansson - 25 december 2017 23:01

Här kommer det lite bilder på mina årets julklappar och jag är väldigt nöjd och glad över dom, tack så mycket! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 24 december 2017 23:01

Vill bara önska er en härlig och trevlig god jul! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 23 december 2017 23:02

Just nu är jag i Ählm och spelar bingolotto med Gustav som har sin uppesittarkväll ikväll. Förmodligen blir detta mitt sista uppesittarkväll-bingo, men ja... Aja, har inte mycket att tillägga just nu, men ha en fin kväll så länge, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 22 december 2017 23:44

Idag har det varit julavslutning i skolan och då har vi fått baka sockerkaka, chokladbollar och ischoklad. Sedan hade vi en utlottning om vem som skulle få vinna hela sockerkakan och då blev det Zarina. Men visst håller ni om att det ser gott ut på bilden? Jag kan iallafall nämna att det var jag och en annan tjej i klassen som heter Sabrina som gjorde ischokladen och vi hade i lite nötter, kokos och rivna apelsinskal. Riktigt gott var det! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 20 december 2017 23:41

...som får mig att bli glad när jag blir ledsen, gör så att jag orkar upp om morgnarna till skolan, som finns där för mig dag som natt, ger mig styrka att orka leva livet... Det finns så mycket du ger för mig mer än du tror, så tack för att du finns i mitt liv. Tack! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 18 december 2017 23:39

Jag kan säga att jag haft en riktigt mysig helg med hela familjen. Vi har spelat lite spel och kollat på skräckfilmer och igår fick mamma trimma Gustavs hår. Det kan ju vara bra att se snygg ut till julen ändå! ;) Just nu är jag äntligen frisk från äckelförkylningen, men tyvärr har en irriterande rethosta följt med, fast idag var jag faktiskt i skolan vilket kändes ganska skönt. Nu tänkte jag kolla klart på julfilmen ?Nu är det jul igen 2?, men ni får ha det så bra tills dess, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards