Alla inlägg den 5 oktober 2017

Av Amelie Kiliansson - 5 oktober 2017 22:28

Ligger just nu i sängen och kollar på disney-filmen Lady & Lufsen? för mig själv. Kan vars rättså skönt att ha egen tid för sig själv ibland... Något jag ser fram emot imorgon bitti är skolan. Tycker det är lite dåligt att man just nu bara är i skolan varannan dag, men snart kommer man få börja praktisera, skööönt! För övrigt så har det känts ganska bra att gå till skolan och det verkar vara schyssta klasskompisar också. Just nu så är vi bara 5 st fortfarande, men det är ändå fortfarande löpande intagning, så det skulle inte skada med lite flera människor i utbildningen. Igår var det bara jag och en kvinna i klassen som var dom enda från klassen, resten var sjuka. Så jag hoppas att alla är friska imorgon för det blir så mycket roligare då kan jag ju tycka. Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen och sen blir det läggdags, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards