Alla inlägg under augusti 2017

Av Amelie Kiliansson - 18 augusti 2017 21:55

Igår var mamma och Micke här för att hjälpa mig att flytta in mina kartonger och säckar. Väldigt tungt speciellt om man bor på femte och högsta våningen och där inte finns någon hiss, men har man ju flyttat ett x antal gånger så är det ju en vanesak för min del iallafall. Imorgon tänkte jag i allafall gå igenom och rensa lite bland mina saker och mamma och Micke kommer imorgon eftermiddag för att lasta av min träbyrå. :) Sedan har vi ju möbleringen av lägenheten som jag och Gustav ska fixa tillsammans på något vis inom kort. Jaja, stay tuned for more information nästa vecka kanske så syns vi väl annars då, pusshej! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 17 augusti 2017 23:18

Av Amelie Kiliansson - 16 augusti 2017 23:15

Efter att Gustav hade kommit hem från jobbet så tog vi oss en promenad ner mot stan. Det händer att vi ofta gör det nu för tiden då vi bägge blir som piggast också. Så vi jagade lite pokémons, stötte på Patricia och hennes kille Matteo och hans mamma, sedan drog vi upp till Kärnan och körde lite raids där och sedan drog vi ner till Alfo gross och köpte lite smått och gott. Vi gick hemåt efteråt för annars skulle det bli för sen kvällsmat och nu ligger man till sängs och ska strax sova, men hoppas att ni andra också haft det bra idag och för dom flesta av er som börjar skolan denna vecka eller redan börjat, så nu säger jag godnattpuss på er! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 15 augusti 2017 23:44

Någon mer än jag som tycker det känns så underbart när man får saker till att sättas igång och bli gjorda? Tänkte väl det! För min del går det väldigt bra nu då jag ska vara med på ett informationsmöte om två veckor angående den utbildningen jag har sökt. Så ja, jag älskar verkligen saker blir gjorda så att man sen kan luta sig tillbaka en aning. Haha, har jag fel så säg! ;)

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards