Alla inlägg den 5 juli 2017

Av Amelie Kiliansson - 5 juli 2017 23:42

... och jag kände mig ganska nöjd och glad över att ha gjort min ALLRA första arbetsintervju någonsin! :D Råkade hoppa en station för tidigt när jag skulle ta stadsbussen in och sedan tog det ett tag för mig innan jag hittade dit, men det är ju tur att googlemap finns. Arbetsintervjun började direkt när jag kom dit och träffade på den här chefen utanför arbetsstället och han verkade iallafall tycka om mig efter att vi hade pratat, så jag kommer få svar den 17:e juli om jag får jobbet eller inte och sen väntar jag även på ett besked om att bli antagen till utbildningen som jag tänkte gå till hösten. Jag glömde förresten berätta för er att jag fick träffa och prata med en hon som har hand om denna utbildningen. Hon var mycket trevlig och verkade positivt inställd till att jag kunde börja hos dom, men det får vi se om jag får ett svar imorgon då för egentligen skulle hon hört av sig idag, men tydligen inte. Så jag är lite så där spänd och nervös inför vad hon kommer meddela, håll tummarna bara! ^^(Y) Efter intervjun så tog jag bussen för att handla lite mat på OJ! och sedan tog jag bussen till Gustav. Det värsta jag vet när jag åker stadsbuss är när folk är så fruktansvärt jävla omständiga som t.ex när dom har bråttom att stiga på och måste typ tränga sig fram för att få sig en plats och det värsta är när dom tränger sig framför en mamma med barnvagn eller någon som sitter i rullstol?! Näe, skärpning på er som håller på med sådant trams och chilla lite grann, för fan!

Men iallafall så bestämde sig jag och Patricia på telefon oss för att fika nere i stan på Espresso House och väl när jag skulle gå ner mot Kärnan så fick jag visa 3 små barn vägen dit för att dom skulle leka i en park där borta. De hade med sig en kanin som dom bar hela vägen dit, haha, så söta! :)<3 Väntade på Patricia där och sen när hon kom gick mot Espresso House, fikade och snackade lite och sen fick jag vänta i hennes pappas lägenhet för att jag skulle slå följe med Gustav sedan efter att han hade varit hos sin arbetsterapeut. Ja, så har min dag sett ut iallafall och en väldigt fin dag har det varit och ganska varmt och nu tänkte jag faktiskt ta och sova ut just nu, godnattpuss! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards