Alla inlägg under juni 2017

Av Amelie Kiliansson - 6 juni 2017 22:47

... men också även den svenska nationaldagen så stort GRATTIS säger vi även till Sverige! :D<3 Hoppas iallafall att ni hade lika fin och trevlig dag idag, för det har jag haft. Imorgon och nästan resten av veckan ska det tydligen regna. Kul. Verkligen. Eller INTE! Men det kan ju bli ändring, man vet ju aldrig? Aja, ha det gött nu så länge för nu ska jag nanna kudde hade jag tänkt, nattinatti! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 4 juni 2017 22:51

Igår blev jag överraskad med blommor av min kära på vår 1-års dag. Visst är dom fina? :D<3

Av Amelie Kiliansson - 3 juni 2017 22:15

Nu har det gått 1 helt år med dig och guuud vad fort det har gått, men jag hoppas det fler år. Finns ingen så omtänksam och fin människa som du är, så jag är oerhört lyckligt lottad över att jag är din! JAG ÄLSKAR DIG MASSOOOR!!! :*:*<3<3

Av Amelie Kiliansson - 2 juni 2017 23:24

Ja och så var vi framme på avslutningsdagen. En fin och härlig avslutning i skolans aula innan man fick ta farväl av sina vänner som man förhoppningsvis hoppas att man håller kontakten livet ut med. Jag vet inte vad jag mer ska säga än att jag är så fruktansvärt tacksam för dom två snabba åren som jag har utvecklats oändligt mycket. Jag har fått träffa nya och underbara människor hela tiden och tagit dom till mitt hjärta och där kommer dom för alltid att förbli. Så tack ännu en gång, Sundsgården för att jag har fått växa ännu mer som människa, jag kommer tillbaka igen och hälsar någon vacker dag! :*:*<3<3

Av Amelie Kiliansson - 1 juni 2017 23:05

Idag var det dags för fotbollsturneringen för hela skolan. Tyvärr så tog vi i teaterlinjen inte hem vinsten, men 3-1 blev det iallafall och vi var nöjda ändå. Vår lilla utklädsel från 80-talet gick väl ändå hem bättre, tror jag, haha! :D Imorgon taggas det till den allra allra allra sista skolavslutning i mitt liv någonsin, vilket faktiskt känns ändå tungt och sorgligt. Det lär nog bli ganska så svårt att ta farväl av sina fina klasskompisar och vilket jag heller inte längtar till faktiskt, men livet går ju vidare som man brukar säga och nu är det läggdags för min del, godnattpuss! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards