Alla inlägg den 24 april 2017

Av Amelie Kiliansson - 24 april 2017 23:37

Har varit ganska upptagen om dagarna så därför har jag inte pallat att uppdatera här. I helgen umgicks jag med Gustav och vi tog en runda ner mot stan en sväng, jagade pokémons, han skulle visa exakt vart hans jobb låg någonstans och sen tog vi med donken hem. Det var ganska stressigt iochmed att vi skulle fira hans födelsedag i Viken, så det fick bli en snsbbdusch på 5 min innan vi blev upphämtade av hans syrra och hennes kille. Det var mycket trevligt och med god mat och paketöppning. Gustav fick ändå det han skulle ha användning för i hemmet så för honom var roligt att kunna få inviga en av sina presenter, så vi hjälptes åt att städa lite i lägenheten. Är ju ändå ganska glad för hans skull att han slipper sopa upp skit nuförtiden för så jävla jobbigt som det har varit! Men ja, så idag har vi sattit igång med frottéarbete (teaterfestival har det att göra med om ingen visste). Lite segt har det varit tycker jag och inte kommit på så mycket idéer, men vi har ju ändå fått rösta på vad det är för ledord vi har och plats till en avslutningsföreställning som hela teaterlinjen kommer att skapa tillsammans. För tillfället känner mig inte så jättepepp med det eftersom jag hellre vill fokusera på barnteatern, men det är som det är nu så man får helt enkelt hålla ut dom sista månaderna. Befinner mig just nu hemma i Ählm och ska strax lägga mig, men annars får ni ha det fint tills dess, pusshej! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards