Alla inlägg den 23 januari 2017

Av Amelie Kiliansson - 23 januari 2017 23:19

I helgen har det varit full rulle med TVÅ födelsedagsfester/kalaser. Den första var hos Rebecka eftersom hon hade fyllt år för någon vecka sedan. Mycket trevligt och kul var det där och det fanns också småbarn med, så vi kollade på Disney-filmen "Frost" som alla knappt kollade på och sedan var det bara några av oss tjejer som stannade uppe lite längre och körde lite roliga lekar innan det efteråt blev dags att gå och lägga sig. Jag, Rebecka och hennes kompis hade djupa samtal inne i Rebeckas rum till typ 1 och vi somnade inte förens halv 2, woops! Så klockan 9 ringde alarmet, men vi steg upp vid 10, käkade frukost och jag gjorde vid mig för att sen ta stadsbussen mot Knutan och ta bussen till Viken där vi skulle fira den andra födelsedagen nämligen min killes lillesyrra Fanny. Jag fick hjälpa killen att städa lite, så att det skulle se fint ut just för att det är ett födelsedagskalas. Hon blev iallafall mycket glad och tacksam över presenterna hon fick även om hon inte kände sig så speciellt bra, men vi käkade gott och senare mot kvällen var det dags att åka till killens lägenhet som han skulle flytta in redan då. Så jag sov över den första natten tillsammans med honom, mycket mysigt var det. Skönt att man fick 1 och en halvtimmes sömn, iallafall även om man bara sov i max 3 timmar! :) Haha ja, ni, så har min helg varit och just nu är jag precis nyduschad och kollar på "PH". Hur har er helg varit, då? ^^

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards